شرایط و مقررات کاربران پلتفرم آنلاین سامانه خدمات کسب و کار سازمانی
ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است
۱-۱- کارفرمایان سازمانی: افراد حقیقی و حقوقی که در وب سایت استاف سرویس اعلام نیاز به خدمات اجرایی مهندسان و کارشناسان حقیقی و حقوقی کردهاند.
۲-۱- استاف سرویس: افرادی که در پلتفرم آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی برای انجام خدمات اعلام آمادگی کردهاند.
۳-۱- کاربران: شخصی است که با فناوری ارتباطی با وب سایت استاف سرویس برقرار می کند و از خدمات نرمافزاری بهرمند میشود.
۴-۱- سازمان و شرکت ها: مخاطبان استاف سرویس.
۵-۱- وب سایت: ارائهدهندۀ انواع خدمات اداری و اجرایی پروژه ها استاف سرویس.
۶-۱- استاف سرویس: سرویسی که سامانه استاف ارائه میدهد.
۷-۱- حساب کاربری: حسابی است که افراد حقیقی و حقوقی برای استفاده از خدمات کسب و کار ایجاد کردهاند.
۸-۱- اعتبار: مبلغی است که کاربران سایت در حساب کاربری خود جهت استفاده از طرح و پلن های خدماتی استاف سرویس دارند.
۹-۱- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران سازمانی و شرکتی در اختیار پلتفرم استاف سرویس قرار داده میشود. مانند شماره تماس، سازمان یا شرکت، شهر، پست الکترونیکی و غیره.
ماده ۲ - حساب کاربری
۲-۱- کاربر حقیقی و حقوقی با ثبت نام در استاف سرویس میپذیرد که قوانین و مقررات اینجا را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفادۀ مستمر کاربران از استاف سرویس به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.
۲-۲- برای استفاده از استاف سرویس لازم است، که هر کاربر یک پروفایل کاربری بسازد. تنها افرادی که شاغل و دارای سابقه ی فعالیتی هستند، میتوانند اقدام به ساختن پروفایل کاربری در استاف سرویس کنند. برای استفاده از کاربر سازمانی یا شرکتی باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در وب سایت استاف سرویس ثبت کند.
۳-۲- کاربر میپذیرد، اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به روز در سرویس سامانه خدمات کسب و کار آنلاین وارد کند.
۴-۲- هر شخص حقیقی و حقوقی تنها میتواند، یک پروفایل کاربری به عنوان صاحب کاری را در استاف سرویس داشته باشد.
۵-۲- مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق پروفایل کاربری اشخاص یا سایر خدمات مربوط به پلتفرم آنلاین خدمات کسب و کار انجام میشود، به عهدۀ کاربر است.
۶-۲- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات پروفایل کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات پروفایل حقیقی و حقوقی کاربر موظف است، در اسرع وقت موضوع را به اطلاع استاف سرویس برساند. بدیهی است؛ تا زمانی که اطلاعرسانی به استاف سرویس انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق پروفایل کاربری مذکور انجام شده و میشود، به عهدۀ کاربر سازمان یا شرکت خواهد بود.
۷-۲- کاربر سازمانی حق ندارد، به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از پروفایل کاربری خود را بدهد، یا حساب پروفایل را به شخص، سازمان یا شرکت دیگری منتقل کند.
۸-۲- در شرایط خاصی ممکن است، از کاربر برای استفاده از پلتفرم خدمات کسب و کار، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت میتواند پروفایل کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر سازمان یا شرکت خودداری کند.
ماده ۳ - استفاده از خدمات آنلاین کسب و کار استاف سرویس
۱-۳- پلتفرم استاف سرویس متعهد میشوند، در حین ارائه خدمات استاف سرویس از ارسال پیشنهاد و پیام بیهوده بر روی پروژه ها و مناقصات سازمان و شرکت ها و هرگونه فعالیت نامتعارف که موجب آزردگی کاربران شود امتناع کنند.
۲-۳- با استفاده از خدمات استاف سرویس کاربران حقیقی و حقوقی میپذیرند، که از پلتفرم آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند. کاربران حق ندارند فعالیت های غیر مجاز مغایر با قانون جمهوری اسلامی ایران را ارائه دهند.
۳-۳- کاربر حقیقی و حقوقی (کارفرما و پیمانکار) متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به پشتیبانی استاف سرویس اعلام کند. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت نیروی انسانی جهت استخدام در محل، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفارش پذیرفته بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ کاربر حقیقی و حقوقی حقیقی و حقوقی (کارفرما و پیمانکار) است.
۴-۳- کاربر حقیقی و حقوقی متعهد میشود هیچگاه از سرویس پلتفرم استاف سرویس به صورتی که به پلتفرم استاف سرویس یا شرکای آن صدمهای وارد کند استفاده نکند.
۵-۳- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد که پلتفرم استاف سرویس ممکن است از ارسال پیامک (SMS) به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر حقیقی و حقوقی میتواند درخواست کند که ارسال این پیامها قطع شود اما میپذیرد که با انصراف از دریافت این پیامها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.
۶-۳- پلتفرم استاف سرویس ممکن است تخفیفهایی به منظور هدیه به کاربر حقیقی و حقوقی ارائه کند که با وارد کردن این تخفیفها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر حقیقی و حقوقی برگردانده شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر حقیقی و حقوقی در پلتفرم استاف سرویس اضافه میشود.
۷-۳- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد که اجازۀ انتقال یا فروش تخفیفها را به افراد دیگر ندارد. همچنین کاربر حقیقی و حقوقی مجاز نیست این تخفیفها را به صورت عمومی منتشر کند (حتی اگر پلتفرم استاف سرویس در فضاهای عمومی این تخفیفها را منتشر کرده باشد) مگر اینکه پلتفرم استاف سرویس رسماَ این اجازه را به آنها داده باشد.
۸-۳- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد اعتباری که در حساب کاربر حقیقی و حقوقیی خود دارد مستقل از روش کسب آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن تخفیفهای تخفیفی که پلتفرم استاف سرویس در اختیار آنها قرار میدهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از سرویس پلتفرم استاف سرویس قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.
۹-۳- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد تخفیفهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به آنها داده میشود ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که پلتفرم استاف سرویس برای ارائه این تخفیفها هزینه ای از کاربر حقیقی و حقوقی آن دریافت نمیکند، این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این تخفیفها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این تخفیف به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است میتواند این تخفیفها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آنها به حساب کاربر حقیقی و حقوقی اضافه شده است را باطل یا حذف کند.
۱۰-۳- مسئولیت تامین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از سرویس پلتفرم استاف سرویس به عهدۀ کاربر حقیقی و حقوقی است.
۱۱-۳- کاربر حقیقی و حقوقی (کارفرما و پیمانکار) متعهد می¬شود که زمان حضور در محل سایت کاری و جنسیت پرسنل استخدامی مورد نظر را از قبل اعلام کند تا پلتفرم استاف سرویس بتواند با برنامه¬ریزی و طبق درخواست کارفرما و پیمانکار، نیروی استخدامی حقیقی و حقوقی را به محل سازمان یا شرکت اعزام کند.
۱۲-۳- کاربر حقیقی و حقوقی متعهد میشود، پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از سرویس پلتفرم استاف سرویس، از کارفرما و پیمانکاران یا پلتفرم استاف سرویس کسب کرده است هیچگونه استفادهای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کارفرما و پیمانکاران یا پلتفرم استاف سرویس در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین پلتفرم استاف سرویس خواهد بود. همچنین کاربر حقیقی و حقوقی متعهد میشود، در طول انجام خدمت، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که از کارفرما و پیمانکاران یا پلتفرم استاف سرویس در خدمات پلتفرم استاف سرویس ارائه شده است استفاده کند. استفادۀ کاربر حقیقی و حقوقی از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
۱۳-۳- با استفاده از خدمات کسب و کار پلتفرم استاف سرویس کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد، که در حین انجام معرفی خدمت پلتفرم استاف سرویس را وسیلهای برای تبلیغات و بازاریابی خدمات شخصی خود قرار ندهد، و از هرگونه معرفی و عرضۀ خدمات شخصی و یا سرویس های متعلق به دیگران خودداری کند.
۱۴-۳- کاربر حقیقی و حقوقی متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از پلتفرم استاف سرویس است.
۱۵-۳- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد که متن حریم شخصی پلتفرم استاف سرویس را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است.
۱۶-۳- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد که پلتفرم استاف سرویس خدمات کسب و کار نیست! بلکه تنها یک خدمات نرمافزاری است، که ارتباط بین کارفرما و پیمانکاران و پلتفرم استاف سرویس را جهت توافق بر انجام یک خدمت فراهم میکند. در خدمات کسب و کار سازمان و شرکت ها پلتفرم استاف سرویس مختار است، یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند، همچنین کارفرما و پیمانکار مختار است، پس از ارسال درخواست خدمت مشخص شدن خدمات کسب و کار سازمان و شرکت ها و قبل از آغاز فعالیت سرویس های خدمات کسب و کار سازمانی به نقطه آغازین خدمت را لغو کند، یا خیر. لذا هر خدمتی که کارفرما و پیمانکار با استاف سرویس انجام میدهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین استاف سرویس و کارفرما و پیمانکار در نظر گرفته شود.
۱۷-۳- خدمات پلتفرم استاف سرویس ممکن است با مشارکت خدمات شرکتهای دیگری ارائه شود که شرکت پلتفرم استاف سرویس کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد، که این خدمات قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند، و پلتفرم استاف سرویس مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکتها ندارد.
۱۸-۳- کاربر حقیقی و حقوقی کارفرما و پیمانکار می پذیرد، که اسناد مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض کاربر حقیقی و حقوقی استاف سرویس قرار ندهد، و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج تمامی مدارک و اسناد سازمان و شرکت را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک نیروی استخدامی استاف سرویس اطلاع دهد.
۱۹-۳- کاربر حقیقی و حقوقی بدیهی است، که می پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی ارزش های کارفرما و پیمانکار نهایت تلاش خود را بکند، و در صورت هرگونه آسیب باید جوابگوی کارفرما و پیمانکار باشد.
۲۰-۳- کاربر حقیقی و حقوقی آن پذیرفتهاند که پلتفرم استاف سرویس به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط مینماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین میتوانند، در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یک دیگر اقامه دعوی نمایند.
ماده ۴ – هزینهها و پرداخت
۱-۴- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد امکان استرداد هزینههایی که به پلتفرم استاف سرویس میپردازد وجود ندارد.
۲-۴- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد هزینۀ سرویس از قبل از طرف پلتفرم استاف سرویس مشخص میشود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمیتواند داشته باشد.
۳-۴- پرداخت هزینۀ سرویس فقط از طریق روشهایی که توسط پلتفرم استاف سرویس مشخص میشود، میتواند صورت گیرد. این روشها عبارتند از پرداخت اعتباری از داخل برنامۀ موبایل، پرداخت اینترنتی برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به استاف سرویس.
۴-۴- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد هزینۀ سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگیهای سرویس ارائه شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مکان سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.
۵-۴- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد که باید هزینۀ خدمت را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامه پلتفرم استاف سرویس جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید به شرکت پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامه پلتفرم استاف سرویس یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق وب سایت فراهم نشود کارفرما و پیمانکار همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمت خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی کارفرما و پیمانکار با دفتر شرکت پلتفرم استاف سرویس یا روشهای دیگر صورت پذیرد. در صورتی که کارفرما و پیمانکار به هر دلیلی از جمله مشکلات پرداخت را انجام نداده باشد، شرکت حق دارد مبلغ خدمت را از اعتبار کاربر حقیقی و حقوقی در پلتفرم استاف سرویس کسر کند.
۶-۴- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد هیچوقت درخواست پلتفرم استاف سرویس ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس پلتفرم استاف سرویس را داشته باشد. کاربر حقیقی و حقوقی کارفرما و پیمانکار اگر پس از ارسال درخواست سفارش و پذیرش درخواست توسط یک سرویس یا پروژه، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند و کاربر حقیقی و حقوقی اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان محل انحام خدمت حضور پیدا نکند شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات پلتفرم استاف سرویس که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبار کاری او خواهد شد، هزینهای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربر حقیقی و حقوقیان وصول کند.
۷-۴- کارفرما و پیمانکار میپذیرد هر گونه تخریبی که در ابزار آچار در نتیجه استفاده از سرویس با حساب کاربر حقیقی و حقوقیی وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینههای مربوط به تعمیر، تعویض و غیره به عهده وی خواهد بود. در چنین مواردی پلتفرم استاف سرویس حق دارد این هزینهها را از اعتبار موجود در حساب پلتفرم استاف سرویس کارفرما و پیمانکار کسر یا از وی وصول کند.
۸-۴- کاربر حقیقی و حقوقی متعهد میشود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده توسط نرمافزار نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه به هر عنوان ربطی به پلتفرم استاف سرویس ندارد.
۹-۴- کاربر حقیقی و حقوقی کارفرما و پیمانکار نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به پلتفرم استاف سرویس ندارد. پلتفرم استاف سرویس این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی¬کند و از کاربر حقیقی و حقوقی کارفرما و پیمانکار میخواهد که این موارد را حتما به پلتفرم استاف سرویس اطلاع دهد.
ماده ۵ - مسئولیت پلتفرم استاف سرویس
۱-۵- پلتفرم استاف سرویس با تمام امکانات خود از جمله واحدهای مرکز تماس، بازرسی و نظارت و میانجیگری، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربر حقیقی و حقوقیان، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفادۀ خدمات پلتفرم استاف سرویس بین کاربر حقیقی و حقوقیان و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها میکند.
۲-۵- پلتفرم استاف سرویس با استفاده از نظارتهای خود تلاش میکند سرویس با کیفیت به کاربر حقیقی و حقوقی ان ارائه دهد.
۳-۵- پلتفرم استاف سرویس تلاش خود را جهت استفاده از سرویس ارائه شده توسط کاربر حقیقی و حقوقی ان محترم میکند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاهها یا همۀ شبکههای ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفنهمراه و …) نخواهد داد
۴-۵- تمامی اطلاعات کاربر حقیقی و حقوقیان بعنوان اطلاعات محرمانه نزد پلتفرم استاف سرویس محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح.
۵-۵- چنانچه هر یک از کاربر حقیقی و حقوقیان پلتفرم استاف سرویس در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق میتوانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس پلتفرم استاف سرویس مطرح و پلتفرم استاف سرویس پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
ماده ۶ – مسئولیت کاربر حقیقی و حقوقی
۱-۶- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربر حقیقی و حقوقیان کارفرما و پیمانکار که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر حقیقی و حقوقی) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و پلتفرم استاف سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و پلتفرم استاف سرویس میتواند ضمن غیر فعال کردن متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی پلتفرم استاف سرویس بعمل آورد.
۲-۶- هر گونه اقدامی از سوی کاربر حقیقی و حقوقیان که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار پلتفرم استاف سرویس شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و پلتفرم استاف سرویس حق غیر فعال نمودن کاربر حقیقی و حقوقی و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.
۳-۶- کاربر حقیقی و حقوقی آچارمتعهد میشود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط پلتفرم استاف سرویس تهیه و در اختیار او گذاشته شده است (لباس کار یا ابزار نظافت) و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربر حقیقی و حقوقیان کارفرما و پیمانکار و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ کاربر حقیقی و حقوقی بوده و در صورت لزوم پلتفرم استاف سرویس به قطع سرویس با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به پلتفرم استاف سرویس خواهد بود.
۴-۶- مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات کشوری برعهدۀ کاربر حقیقی و حقوقیان است.
۵-۶- برای کلیه ی سفارشاتی که هزینه انجام آنها بیش از ۲۰۰.۰۰۰ تومان است کاربر حقیقی و حقوقیان باید نسبت به عقد قرارداد کتبی اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکل پی گیری از طریق پلتفرم استاف سرویس یا مراجع قضایی تسهیل گردد. نمونه قرارداد در سایت پلتفرم استاف سرویس موجود است.
ماده ۷ – ضوابط رسیدگی به شکایات مربوط به سفارشات به شرح زیر است:
در موارد ذیل کاربر حقیقی و حقوقی کارفرما و پیمانکار میتواند نسبت به اعلام شکایت یا نارضایتی از خدمات پلتفرم استاف سرویس اقدام نماید:
۱-۷- دریافت دستمزد نامتعارف
۲-۷- عدم حضور در زمان مقرر
۳-۷- کیفیت نامناسب کار: برای سرویس نظافت کارفرما و پیمانکار میتواند در حین حضور در محل نسبت به اعلام نارضایتی از کیفیت سرویس اقدام نماید. کارفرما و پیمانکار میتواند در یک ساعت اول حضور آچار با توجه به کیفیت کار او از او بخواهد که محل را ترک کند و مبلغی پرداخت نکند. بعد از گذشت یک ساعت اول حضور در محل کارفرما و پیمانکار، در صورت نارضایتی، کارفرما و پیمانکار میتواند ساعت حضور را در وارد کرده و طبق زمان حضور وجه را پرداخت نماید. سپس میتواند از محلهایی که نشان دهنده کیفیت نامناسب کار است عکس گرفته و برای واحد پشتیبانی پلتفرم استاف سرویس ارسال نماید. کارشناسان پلتفرم استاف سرویس با توجه به محتوای عکسها طبق آیین نامه داخلی اقدام خواهند کرد و در صورت لزوم مابه التفاوت به کارفرما و پیمانکار عودت داده خواهد شد. در بقیه سرویسها کارفرما و پیمانکار باید حین تحویل کار و قبل از پرداخت کامل وجه از کیفیت مطلوب کار اطمینان حاصل نماید و در صورت هرگونه مشکل قبل از پرداخت با پشتیبانی پلتفرم استاف سرویس تماس بگیرد.
۴-۷- دزدی: در صورت وجود مستنداتی مبنی بر اینکه مرتکب این کار شده واحد رسیدگی به شکایات پلتفرم استاف سرویس پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد. در صورت عدم وجود مستندات این اتهام قابل اثبات و پیگیری نخواهد بود.
۵-۷- خسارت دیدن مدارک، اسناد، هویت، لوازم و تجهیزات کارفرما و پیمانکار: در این شرایط کارفرما و پیمانکار باید حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از وقوع حادثه نسبت به اعلام خسارت اقدام کند. وقوع حادثه نیز حداکثر میتواند ۱۴ روز بعد از اتمام کار باشد. در غیر این صورت، یعنی گذشت بیش از ۱۴ روز از پایان کار و یا ۴۸ ساعت از وقوع خسارت، این شکایت قابل رسیدگی نخواهد بود. هنگام وقوع خسارت تا زمان مراجعه کارشناس (از سمت شرکت بیمه یا پلتفرم استاف سرویس) کارفرما و پیمانکار نباید دست به تغییر صحنه و از بین بردن نشانههای وقوع خسارت بزند تا بتوان خسارت را بررسی کرد.
۶-۷- عدم حل مشکل در خدمات مربوط به تعمیرات: حداکثر اگر طی ۱۴ روز از پایان کار کارفرما و پیمانکار متوجه شود که عیب مورد نظر به طور کامل رفع نشده یا مجددا بازگشته است می تواند این موضوع را به پشتیبانی پلتفرم استاف سرویس اعلام نماید و موظف به مراجعه مجدد و حل نهایی موضوع است. چنانچه در این مرحله لازم باشد که مستندات از محل دانلود دیلیت شود و به وب سایت منتقل شود، کارفرما و پیمانکار باید سفارش مجدد ثبت نماید تا برای پیگیریهای آتی دچار مشکل نشود.
۷-۷- درخواست کارشناس رسمی دادگستری: در صورتیکه به هر دلیل کارفرما و پیمانکار نظر یا میانجیگری کارشناسان پلتفرم استاف سرویس را قبول نکند میتواند درخواست بررسی موضوع توسط کارشناس رسمی دادگستری بدهد. در صورتیکه کارشناس رسمی دادگستری نظر کارشناس پلتفرم استاف سرویس را تایید کند کارفرما و پیمانکار میپذیرد که هزینه کارشناس رسمی دادگستری را پرداخت کند.
ماده ۸ - شرایط وسائل همراه کاربر حقیقی و حقوقی بشرح زیر است:
۱-۸- وسایلی که کارفرما و پیمانکار نباید در محل نیروی استخدامی داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات اتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو.
۲-۸- وسایلی که نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات آتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو، هر گونه سلاح گرم و سرد و مواد مخدر و مشروبات الکلی و هر مواد دیگری که نامتعارف یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
۳-۸- درخواست خدمت بدون حضور کارفرما و پیمانکار (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان) توسط کاربر حقیقی و حقوقی پلتفرم استاف سرویس ممنوع است و کاربر حقیقی و حقوقی حق درخواست و انجام خدمت را نخواهد داشت، در صورت عدم رعایت، همۀ مسئولیتهای ناشی از این تخلف برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و پلتفرم استاف سرویس حق دارد نسبت به قطع دسترسی اقدام و مبادرت به پیگیری قانونی از جمله مطالبۀ خسارت از شخص متخلف کند.
ماده ۹ - موارد فنی
۱-۹- کاربر حقیقی و حقوقی حق ندارد هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس تخفیف (Source Code) نرمافزارهای پلتفرم استاف سرویس شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیتهای مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
۲-۹- کاربر حقیقی و حقوقی مجاز نیست با استفاده از روشهای Framing یا Mirroring یا روشهای دیگر نسخۀ دیگری از سرویس پلتفرم استاف سرویس را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر حقیقی و حقوقی مجاز نیست در نرمافزار پلتفرم استاف سرویس یا در روش ارائه سرویس پلتفرم استاف سرویس تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
۳-۹- کاربر حقیقی و حقوقی حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت دادهکاوی روی سرویس اجرا کند.
۴-۹- کاربر حقیقی و حقوقی حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش سرویس پلتفرم استاف سرویس یا سرویس های مرتبط با پلتفرم استاف سرویس انجام دهد.
ماده ۱۰ - محتوای تولید شده توسط کاربر حقیقی و حقوقیان
پلتفرم استاف سرویس ممکن است گاهی به کاربر حقیقی و حقوقیان اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخشهای این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایلهای مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربر حقیقی و حقوقیان خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویسهای مرتبط به پلتفرم استاف سرویس کاربر حقیقی و حقوقیان این حق را به پلتفرم استاف سرویس میدهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربر حقیقی و حقوقیدی منتشر کند. همچنین پلتفرم استاف سرویس مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکتهای دیگر منتقل کند.
ماده ۱۱ - قطع سرویس
پلتفرم استاف سرویس در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر حقیقی و حقوقی (کارفرما و پیمانکار) میتواند برای شرکت یا سایر کارفرما و پیمانکاران یا پلتفرم استاف سرویسا خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر حقیقی و حقوقی مذکور به سرویس پلتفرم استاف سرویس را دارد.
ماده ۱۲ - توافق از راه دور
۱-۱۲- کاربر حقیقی و حقوقی توافق میکند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیههای قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیههای مربوط به پلتفرم استاف سرویس، از طریق سیستم رایانهای پلتفرم استاف سرویس بعمل آید و کاربر حقیقی و حقوقی ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام میکند.
۲-۱۲- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر حقیقی و حقوقی برعهدۀ کاربر حقیقی و حقوقی بوده و کاربر حقیقی و حقوقی ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربر حقیقی و حقوقیی مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیامهای ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
۳-۱۲- کاربر حقیقی و حقوقی میپذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامهای صادره از طرف پلتفرم استاف سرویس به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب میشود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
۴-۱۲- کاربر حقیقی و حقوقی با عضویت در سرویس پلتفرم استاف سرویس قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانهای و الکترونیکی اعلام میکند.