سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی استاف سرویس

حریم خصوصی‌ برای استاف سرویس مهم است. این اعلامیه حریم خصوصی توضیح می‌دهد که پلتفرم چه اطلاعات شخصی را در مورد شما جمع آوری می‌کند؛ و چگونه از آنها استفاده می‌شود.

توصیه می شود که مطالب زیر را خوانده شده و اگر در مورد موضوع خاصی به اطلاعات بیشتر نیاز دارید از طریق بخش پشتیبانی با استاف سرویس تماس گرفته شود.

کارگزار استاف سرویس شرکتی است، که برای ارسال و دریافت پیشنهاد به پیمانکاران و کارفرمایان با استفاده از پورسانت خدمات را به ترتیب ارایه می دهد. کاربران وب سایت که به عنوان پیمانکار یا کارفرما عمل می کنند، طرف اصلی معامله می شوند. هیچ یک از سازمان و شرکت ها نباید با نقش یک کاربر حقیقی اشتباه گرفته شود. کاربر حقوقی می تواند، در یک مناقصه به نمایندگی از طرف کارفرما و پیمانکار عمل می کند.

بررسی اجمالی 

پلتفرم استاف سرویس به منظور هدایت پیمانکاران به سوی پروژه ها و مناقصات اداری تعبیه شده است. کارفرمایان برای اجرای پروژه و ایده ی خود می توانند، پیمانکاران را جستجو کنند و از پیشنهادهای آن ها برای اجرای کارشان مطلع گردند.

استفاده از سامانه خدمات کسب و کار برای کارفرمایان و پیمانکاران به مدت 7 روز رایگان است. کارفرما و پیمانکار به مدت یک هفته می تواند، به ترتیب یک سرویس و یک پیشنهاد در سایت داشته باشد.

از سیاست بازپرداخت و بازگشت 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید گذشته باشد، نمی‌توان به بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه صورت بگیرد.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، پنل دریافتی باید استفاده نشده و در همان ساعتی باشد که آن دریافت شده است. 

چندین نوع سرویس از عودت معاف هستند. سرویس های مدت دار، تولید محتوا و تبلیغاتی قابل برگشت نیستند. همچنین بسته های خدماتی را که تاریخ انقضای نزدیک دارند، نیز شامل این حالت می شود.

موارد غیر قابل استرداد وجه:

کارت تخفیف

محصولات نرم افزاری قابل دانلود، محتوای آموزشی، برخی توصیه های سرگرمی و سبک زندگی 
برای تکمیل فرآیند بازگشت، دارای شرایط عودت وجه خواهد بود، که خواهشمند است این مورد برای هر سرویس و محصولات دانلودی به دقت بررسی شود و به مدرک خرید نیاز است.

سرویس پیمانکار به کارفرما ارسال نشود.

شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:

کتاب با نشانه های استاندارد استفاده نرم افزار، بازی ویدیویی یا صفحه که باز شده کمتر از یک دهم زمان اعلان باشد.
هر پیشنهادی که برای پروژه از پیمانکار جعلی باشد، از استاف سرویس نیست.
هر سرویسی که بیش از تاریخ تحویل اعلان شده وجود داشته باشد، قبل از انقضای زمان برگشت داده می شود.

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی ارسال می شود تا اطلاع داده شود که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. ما همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع می دهیم.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی ارسال شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.

موارد فروشی

فقط کالاهای با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.

مبادلات

ما فقط مواردی را که معیوب یا آسیب دیده اند جایگزین می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس: {physical address} ارسال کنید.

هدایا

اگر کالا هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش برگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما پست می شود.

اگر کالا هنگام خرید به‌عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده بود، یا هدیه‌دهنده سفارش را برای خودش ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود.

ارسال و بازگردانی

برای بازگرداندن محصول خود ، باید محصول خود را به آدرس: {آدرس فیزیکی} ارسال کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت دریافت بازپرداخت ، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر می شود.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.

اگر اقلام گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

کمک خواستن؟

برای س questionsالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت ، با ما در {email} تماس بگیرید.

 

 

اطلاعات شخصی که جمع آوری می‌کنیم

پونیشا اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند تا خدمات خود را به طور کارآمد عرضه کند و بهترین تجربه استفاده از خدمات را برای شما فراهم کند. برخی از این اطلاعات مستقیماً توسط شما ارائه می‌شوند، مانند تاریخ ایجاد حساب در پونیشا یا تکمیل پروفایل شخصی. با ثبت نحوه تعامل شما با سرویس‌های ما، مثلاً استفاده از فن‌آوری‌هایی مانندکوکی‌ها و دریافت گزارش‌های خطا یا داده‌های مربوط به استفاده از نرم‌افزار در حال اجرا در دستگاهتان، به بخشی از آن دسترسی پیدا می‌کنیم.

همچنین اطلاعاتی را از اشخاص ثالث دریافت می‌کنیم. ما از داده‌های به دست آمده از اشخاص ثالث بر اساس شیوه‌های مندرج در این اعلامیه و همچنین هر گونه محدودیت اضافی اعمال شده توسط منبع داده محافظت می‌کنیم. این منابع شخص ثالث در طی زمان تغییر می‌کنند، اما شامل موارد زیر هستند:

  • شبکه‌های اجتماعی در زمانی که به پونیشا امکان دسترسی به داده‌های خود در یک یا چندین شبکه را می‌دهید.
  • ارائه دهندگان سرویسی که به ما کمک می‌کنند تا مکان را بر اساس آدرس IP تعیین کنیم و محصولات خاصی را برای منطقه جغرافیایی شما سفارشی‌سازی کنیم. می توانید اطلاعاتی را که جمع آوری میکنیم، خودتان انتخاب کنید. وقتی که از شما درخواست می‌شود اطلاعات شخصی ارائه دهید، می‌توانید درخواست را رد کنید. اما، اگر اطلاعات لازم برای ارائه یک سرویس را ارائه نکنید، ممکن است نتوانید از برخی ویژگی‌ها یا سرویس ها استفاده کنید.

اطلاعاتی که جمع آوری میکنیم به خدمات و ویژگی‌های مورد استفاده شما بستگی دارد و شامل موارد زیر می‌شود:

نام و اطلاعات تماس. ما نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن و دیگر اطلاعات تماس مشابه را جمع آوری میکنیم.

اطلاعات کاربری. رمزهای عبور، نشانه‌های رمز عبور و اطلاعات امنیتی مشابه را که برای تأیید هویت و دسترسی به حساب به کار می‌روند جمع آوری میکنیم.

اطلاعات جمعیت شناختی. ما اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، کشور و زبان انتخابی را در مورد شما جمع آوری می‌کنیم.

اطلاعات مربوط به پرداخت. ما اطلاعات ضروری مانند شماره حساب بانکی شما (مثل شماره کارت بانکی) را جمع آوری میکنیم تا بتوانیم پرداخت به حساب شما را انجام دهیم موارد دلخواه و علاقه‌مندی ها. ما اطلاعاتی را در مورد علاقه‌مندی‌ها شما جمع آوری میکنیم، مانند پروژه هایی که به آنها علاقمندید، پروفایل هایی که بازدید می کنید و …

اطلاعات مکانی. ما اطلاعات مکانی را در مورد محل زندگی شما جمع آوری می‌کنیم و ممکن است این اطلاعات دقیق نباشد، اطلاعات مکانی اشتباه، به عنوان مثال تعیین مکان بر اساس آدرس IP شما یا اطلاعاتی است که با دقت کمتری نشان می‌دهند که شما در کجا قرار دارید، مثلا در حد شهر یا در حد کد پستی.

محتوا. در صورت نیاز برای ارائه خدماتی که استفاده می‌کنید، محتوای فایل‌ها و ارتباطات شما را جمع آوری می‌کنیم. مثلا، اگر از طریق بخش گفتگو پیامی دریافت کنید. نمونه هایی از این اطلاعات عبارتند از: محتوای اسناد، عکس ها، موسیقی یا ویدیویی که در پونیشا بارگذاری می‌کنید.

ما چطور از اطلاعات شخصی استفاده می‌کنیم

پونیشا از اطلاعاتی که جمع آوری می‌کنیم برای انجام فعالیت‌های کسب و کار خود و عرضه (از جمله بهبود و شخصی‌سازی) محصولاتی که ارائه می‌دهیم.

ارائه و بهبود خدمات. ما از اطلاعات برای ارائه و بهبود محصولات خود و همینطور برای انجام فعالیت‌های کسب و کار اصلی خود استفاده می‌کنیم. این امر شامل اجرای خدمات، حفظ و نگهداری و بهبود محصولات، از جمله ایجاد ویژگی‌های جدید، تحقیق و ارائه خدمات پشتیبانی مشتری می‌شود. چند نمونه از موارد استفاده از اطلاعات در زیر آمده اند.

  • ارائه خدمات. ما از اطلاعات برای انجام تراکنش‌های شما با ما و ارائه خدمات به شما استفاده می‌کنیم. معمولاً این محصولات شامل ویژگی‌های شخصی‌سازی شده و پیشنهادهایی است که بهره‌وری را افزایش می‌دهند و بر اساس داده‌هایی که درباره فعالیت‌ها، علایق و مکان شما داریم، به صورت خودکار تجربه‌های محصول را طراحی می‌کنند.
  • پشتیبانی مشتری. ما از اطلاعات برای تشخیص مشکلات خدمات و ارائه دیگر خدمات پشتیبانی به مشتری استفاده می‌کنیم.
  • بهبود محصول. ما از اطلاعان برای بهبود مداوم خدمات خود و افزودن ویژگی‌ها و ابزارهای جدید استفاده می‌کنیم.
  • امنیت، ایمنی و حل اختلاف. ما از اطلاعات برای حفاظت از امنیت و ایمنی خدمات و مشتریان خود، برای شناسایی و جلوگیری از کلاهبرداری، و حل و فصل اختلافات و اجرای موافقت نامه‌های خود استفاده می‌کنیم.
  • فعالیتهای کسب و کار. ما از این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل کلی و جمع آوری اطلاعات کسب و کار استفاده می‌کنیم که به ما کمک می‌کنند خدمات خود را اداره کنیم، از آنها محافظت کنیم، آگاهانه تصمیم بگیرم، و در مورد عملکرد کسب و کار خود گزارش بدهیم.

کوکی‏ها و فناوری‏های مشابه

پونیشا از کوکی‌ها (که فایلهای متنی کوچکی هستند که در دستگاه شما ذخیره می‌شوند) و فن‌آوری‌های مشابه برای ارائه خدمات خود و کمک کردن به جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌کند. متن موجود در کوکی معمولا در بر گيرنده رشته‏ای از اعداد و حروف است که برای شناسايی رايانه شما در نظر گرفته شده اند ولی می‌تواند شامل ساير اطلاعات نيز باشد.

نحوه استفاده ما از کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه

پونیشا از کوکی‌ها و فن آوری‌های مشابه برای اهداف مختلفی استفاده می‌کند، از جمله:

  • ذخیره تنظیمات برگزیده و تنظیمات شما. تنظیماتی که عملکرد صحیح محصولات ما را فراهم می‌کنند یا تنظیمات برگزیده ای که به مرور زمان در دستگاه شما ذخیره می‌شود، ممکن است در دستگاهتان ذخیره شوند.
  • تحلیل داده ها. ما برای ارائه محصولات خود، از کوکی‌ها و شناسه‌های دیگر جهت جمع‌آوری اطلاعات در مورد کاربرد و عملکرد این خدمات استفاده می‌کنیم. مثلا، ما از کوکی‏ها برای شمردن تعداد بازديد کنندگان منحصر به فرد يک صفحه وب يا یک سرويس و جمع‏آوری معلومات آماری دیگر درباره کارکرد محصولات خود استفاده کنيم.