سوالات متداول پیمانکاران

برای مشاهده ی پروژه ها و مناقصات سازمانی شرکت ها و اداره جات می توانید از سامانه آنلاین استاف سرویس استفاده کنید. این پلتفرم با معرفی پیمانکاران به سازمان و شرکت ها جهت اخذ پروژه و عقد قرارداد برای هر یک از طرفین امضا “پرداخت امن” را فراهم می سازد. 

برای نمایش سرویس های پیمانکاران کاربران وب سایت می توانند از طرح های پیشنهادی ساماندهی خدمات کسب و کار، که در پروفایل حساب کاربران استاف سرویس موجود است، استفاده کنند. همچنین با تهیه ی طرح های ویژه امکان نمایش بیشتر و بالاتر پیمانکاران برای کارفرمایان سازمان و شرکت ها فراهم می شود. اپلیکیشن های آپ و تاپ درگاه پرداخت امن اینترنتی را برای پیمانکاران و کارفرمایان فراهم ساخته است. از این رو با وارد کردن حساب اعتباری بانک کاربران می توانند، انتقال وجه را داشته باشند. ضمن اینکه تمام نقل و انتقال مالی در سامانه خدمات کسب و کار استاف سرویس ثبت و ضبط می شود. که این مورد کمک بسیاری برای حل اختلاف در پروژه های کاری محسوب می گردد.

پیام رسانی از طریق پروفایل کارفرمایان و پیمانکاران مقدور است. اعلان پروژه ها و مناقصات سازمان و شرکت ها در پلتفرم حاضر قابل مشاهده است. که با تهیه پلن های ویژه کارفرمایان می توان پروژه ها را به صورت ویژه برای پیمانکاران نمایش داد. ارسال و دریافت پیشنهاد پروژه ها و مناقصات آنلاین کشور در پروفایل کارفرما و پیمانکار ثبت می شود. بنابر بسته های تهیه شده طرح های استاف سرویس امکان ارسال و دریافت پیشنهادات پروژه ای متفاوت می باشد.

شبکه های اجتماعی ابزار معرفی در بازاریابی محتوایی مبتنی بر پروتکل های پیام رسانی است. بازاریابی محتوایی شبکه های اجتماعی کمک به توسعه کسب و کار می کند. برای مشاهده ی پلن ها و طرح های استاف سرویس می توان در سامانه خدمات کسب و کار آنلاین عضو شده و از خدمات و طرح های موجود در سامانه مطلع گردید. ثبت نام رایگان و استفاده از کلیه ی خدمات وب سایت برای همه کاربران وجود دارد.

رعایت حقوق پیمانکاران و کارفرمایان و صیانت از آن برای سایت استاف سرویس مهم است. تمام کاربران وب سایت از حریم خصوصی در حفظ اطلاعات و محرمانگی برخوردارند. برای کسب و اطلاعات بیشتر از داده های ارسالی به پلتفرم استاف سرویس پیشنهاد می شود؛ سیاست حریم خصوصی کاربران مطالعه شود.

برای ثبت خدمات صاحبان مشاغل و کسب و کارها چنانچه در سامانه قبلا وجود داشته باشد، می توانند سرویس های پیمانکاری شان را در پلتفرم استاف سرویس ذخیره و انتشار دهند. چنانچه هنوز در سامانه شغل کسب و کار شما معرفی نشده است، بوسیله مکاتبه از طریق ایمیل به نشانی info@stuffservice.ir می توانید، شغل خود را به مدیریت مشاغل پلتفرم استاف سرویس معرفی نموده و سپس خدمات کسب و کار خود را در سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی ثبت کنید.

بهتر است کاربران ، از قسمت عضویت و ثبت نام وارد سایت شده و ثبت نام نمایند. برای اینکه بتوانید پلن های خود را ببینید و مدیریت سفارش داشته باشید ، نیاز است تا عضو شده و سپس از پروفایل حساب کاربری خود پلن های قابل خرید خود را مشاهده بفرمایید.

شما می توانید از بخش پیشخوان پروفایل کاربری، از منوی سمت راست، بخش تاریخ انقضاء بسته، از وضعیت پلن سفارش خود آگاهی پیدا کنید. همین طور می توانید از همان جا ارتقاء سفارشات پلن خود را ببینید، و انتخاب کنید. 

در حال حاضر کاربرانی که با ثبت نام رایگان وارد سیستم می شوند، می توانند از یک هفته ارسال رایگان پروژه، سرویس، پیشنهاد و مهارت استفاده نمایند. همچنین استاف سرویس در نظر دارد، در بازه های زمانی خاصی کدهای تخفیف و کد پلن رایگان برای کاربران وِیژه خود تعریف کند، و کاربران حرفه ای نیز می توانند از این مزایا نیز بهره مند شوند.